fredag 31. mai 2013

Bryllup ♥ DT-bidrag for Papirdesign


Hei alle sammen!

Da var det min tur å vise dere noe av mine favorittprodukter fra Papirdesign :-) Det er vanskelig å velge noen få av alle disse gobitene, men må man så må man ;-)

 Jeg har valgt ut blomster. Det er ingen hemmelighet at jeg er superglad i blomster. Uansett farge! I tillegg digger jeg perler som er en enkel måte å tilføre litt ekstra. Chipboardsene, også disse i alle varianter, synes jeg er kule. På dette prosjektet har jeg trukket disse med papir, og det er nettopp det  jeg liker best med disse. Må bare nevne at jeg i tillegg er superbegeistret for bildearkene til Papirdesign. 
-----

Hi everyone!

Today it's my turn to show of some of my Papirdesignfavorites :-) I'ts hard to choose just some of these, because I'm som fond in all of Papirdesigns products.

I have choosen flowers. I'ts no secret that I'm i love whit flowers in every color, and I adore pearls. They give almost any project that extra bling ;-) The chipboards is really cool to because yo can cover them with Pattern paper that goes with you project. I often use pictures from Papirdesigns sheets whit different motivs.


I dag har jeg laget et bryllupskort med favorittene mine. 
Mønsterarkene heter "Bryllup" og "Par i hjerter".
Bildet og teksten er fra et av klippearkene som heter "Bryllup"
Over bildet har jeg påført et matt multimedium, lagt over et brudeslør og latt det tørke. Derfor har bildet fått en matt og ruglete overflate. Kantene og hjertene er svertet med gulldabber.
-----
Today I will show you a weddingcard with my favorites.
The pattern paper is called "Bryllup" and "Par i hjerter"
The picture is from a cheet called "Bryllup"
I have used a matte multi medium over the picture and covered it with veil. That is why the motive looks a bit rough. All egdes is dabbed with golden paint.




Da håper jeg dere forhåpentligvis har fått litt inspirasjon, og sender dere samtidig en stor kreativ god helg klem :-)
-----
I hope that I've been given you some inspiration, and send you all a huge creative hug :-)
Love

Vennlig hilsen Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)