lørdag 18. mai 2013

Vinneren av min lille bloghopp-premie!

Hei alle sammen, og god 17. mai!

I anledning bloghoppen til Papirdesign hadde jeg en egen liten premie :-)
Den store premien er annonsert på Papirdesign

-----
The prize in the occasion of Papirdesign's bloghop is now drawn. The big prize is announced at Papirdesign


Dette er min lille premie.
-----
This is my small prize.


Vinneren ble trukket av min elskede mann fordi random org. ville ikke leke med meg, så det ble på den gode gamle lotterimetoden. Burde kanskje tatt bilde av hele sermonien, men mannen var ikke helt med på den ideen ;-)

Og vinneren av premien ble
------

The vinner of the prize from my blog is.....
------

Tattaratuttatei!!!!


Frøken Finnesand

Gratulerer så masse med premien :-)
-----
Congratulations :-)


Vil gjerne også takke deg for din koselige kommentar, og ikke minst for at du vil følge meg. Det setter jeg stor pris på ♥

Jeg har fått så mange fine kommentarer fra så mange, og endelig har jeg fått noen som vil følge meg ;-) Tusen takk til dere alle!
-----

Thank's a lot for all the nice comments. I really appreciate it ♥

2 kommentarer:

  1. Tusen takk:) det var jo en veldig gledelig nyhet;) Skal jeg sende adressen på mail til deg? Mvh Kristine Finnesand

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan du godt :-) cathrsan@gmail.com
      Koselig å kunne glede deg Kristine.
      Klem fra meg :-)

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)