mandag 27. mai 2013

Konfirmasjonskort til Sofie

Hei!

Nå er det noen dager siden sist jeg hadde et innlegg, men det har vært et aldeles nydelig vær her nord, så da måtte jeg bare nyte sola og varmen :-)

Et kort har jeg alikevell fått laget, og det er et shakerkort. Synes det er så festlig :-). Til kortet har jeg brukt "Maja Designs" fantastiske mønsterark. Jeg kan sitte å beundre disse arkene leeeenge, og i tillegg et det en helt fantastisk kvalitet på papirene.

Kortet er laget til ei jente som konfirmerte seg her om dagen. Jeg fikk ikke tid til å ta bilder av kortet inni. Bildene ble tatt i hui og hast rett før det ble hentet ;-)

Annen pynt er blomster fra "Papirdesign" og "Wild Orchids". Disene er fra "Spellbinders". Navnet til konfirmanten er skrevet ut på printer. Kantene er stanset ut med "Martha Stewart"punch around the corner. Perlene er fra "Papirdesign" og sommerfuglene er fra "Karen Marie Klipp". Stemplet er laget av "Stempelglede". Disse stempene er blandt mine absolutte favoritter! Det er små glassperler som lager shaken i kortet ;-)
----------

Hi everyone!

It's a few days since I've been Blogging, but the weather has been splended, and I desided to enjoy it. It's not often we have sun in the north ;-)

Anyway, I have made one card and used "Maja Designs" pattern paper for it. It's a shakercard, and I just love them :-) The flowers are from "Wild Orcids" and "Papirdesign". The stamp is from "Stempelglede", and is one of my favorite. I've also used a "Martha Stewart Punch around the corner", and "Spellbindersdies".





Sender dere en stor inspirasjonsklem!

Ha en flott dag :-)

Have a nice day :-)
Love from

Hilsen Cathrine.

2 kommentarer:

  1. Et nydelig kort til konfirmant.
    Flott oppsett og flotte detaljer.

    Ha en fin kveld.

    Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Lill Anita!

      Tusen takk for at du så ofte tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg :-) Det setter jeg stooor pris på! Klem tilbake

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)