lørdag 15. november 2014

Papirdesign har Blogghopp!

Hei scrappere!

Vi er så hoppende fornøyde med alle de nye produktene som har kommet i høst!!
Først kom alle julepapirene, så kom det et lass med nye flotte stempler, og sånn helt på tampen av høstsesongen, så kom det både trefigurer og 14 nye design med klistremerker  - både bokstaver og småord.. Ikke så rart at vi til tider har hoppet av glede - og nå er det deres tur. Vi har nemlig laget en aldri så liten blogghopp til dere.

Reglene er veldig enkle:

1. Start øverst og hopp deg nedover på listen som du finner litt lenger ned i innlegget.
2. Legg igjen en kommentar hos hver enkelt av jentene på listen.
3. Når runden er unnagjort, legger du igjen en kommentar i dette innlegget..  
4. Bli følger av Papirdesignbloggen - eller følg oss på Facebook hvis du ikke har egen blogg.

I tillegg til hovedpremien, har vi også tre "hemmelige" premier gjemt i noen av DT sine sider. For å være med på trekningen av disse premiene, må du også bli følger av den bloggen som inneholder premien - (eller følge vedkommende på facebook/instagram). Kanskje er det jeg som har en hemmelighet på lur?
Jeg håper dere ønsker å følge meg, for da hadde jeg blitt hoppende glad :-)

Hoppen varer ut lørdag 22.november, og vi annonserer vinner den 23.november.

****

We have a bloghop that lasts until 22th of November. To get a chance of winning the main price, you need to:

1. Start at the top of the list and follow it from blog to blog
2. Leave a message at all the blogs you visit
3. Come back here and leave us a message that you completed the hop
4. Become a follower of this blog, or follow us at Facebook if you don`t have a blog.

There are 3 secret prices as well, hidden in some of the girls`s blogs. To get at chance at winning those prices you have to follow their blogs (or fb-pages or at Instagram).

This is the great prize, and it will be announced the 23th of Nowember:
****

Hvis alt dette er gjort - blir du med i trekningen av denne herlige premien:


Pakken består av følgende:
8 nye alfabetklistremerker
6 klistremerkepakker med småord
6 stk washitape
5 pk trefigurer
1 båndrull

Jeg har laget en tag med lekre produkter fra Papirdesign jeg har lyst til å vise dere når dere er på besøk hos meg :-)
****

This is a tag I've made using Papirdesigns lovely products. 



Materialliste:

Hvite og røde små julestjerner.
Røde rufsete blomster.
Stor rød julestjerne.
Grå blonde fra lilla båndpakke.
PD 14984 Stille Natt/ Nissegenser
PD 14980 Stille Natt/ Dompap


Da gjenstår det bare å si happy hopping og du starter øverst på lista her:
****
Happy hopping! You have to start on top of this list:

Cathrine (You are here)


Klem fra Cathrine

Hugs

50 kommentarer:

  1. Kjempefin tag. Jeg likte ekstra godt måten båndet er brukt som en ramme.

    SvarSlett
  2. Rett og slett en nydelig tag :)
    Har tatt en titt i bloggen din og lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tone! Jeg er så glad for at du vil følge meg :-) Har tittet i din blogg og synes du har en herlig stil! Må ta en nærmere titt når jeg har god tid. Klem fra Cathrine

      Slett
  3. Så lekker tag, jeg luker det stempelet så godt! Kjempemoro med blogghopp :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Camilla :-) Blogghopp er supert!

      Slett
  4. Så lekkert!! Du skuffer aldri du <3 Klem

    SvarSlett
  5. lekker tag, med flotte matchande fargar :) legg meg sjølvsagt til som følger, her var mykje fint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Inger! Jeg setter stor pris på at du vil følge meg :-) Klem

      Slett
  6. Å så fint, vilken vacker julbonad

    SvarSlett
  7. Så flott tag! Sitter og lurer på om jeg ikke må prøve å lage tags, jeg også....Har jo det som skal til...og er alene i kveld...hmm, blir nok litt "pusking" utover kvelden... ;-) God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kos deg masse Aina! Det er så gøy å lage tags :-) stor klem og god helg.

      Slett
  8. Vilken söt och underbart julig tag.

    SvarSlett
  9. Så mye fint du lager Cathrine :-) Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  10. Lekker juletag du har laget :) Er med på blogghoppen og hopper videre... Følger er jeg hos deg fra før :) Klem Anita Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anita-Lise! Jeg vet at du følger meg, og det setter jeg stooooor pris på <3 Klem

      Slett
  11. Hoppeti hopp! Er ute og hopper og ser på det fine du lager :D

    SvarSlett
  12. Rålekker juletag du har laget!
    Blir bare sittende og beundre :)
    Stor klem fra Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Meretemor <3 Snill og god er du :-) Stor klem fra meg!

      Slett
  13. Kjempefin, synes du lager utrolig mye flott. Må innrømme at jeg jeg mer enn en gang har brukt det du har lagd som mal :) Er med på blogghoppen og hopper videre... Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Heidi! Så bra at jeg kan være til Inspirasjon for deg :-) Stor klem til deg!

      Slett
  14. Nydelig tag du har laget♥Såå lekkert pyntet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg :-)

      Slett
  15. Nydelig tag! Virkelig lekkert julepyntet.

    SvarSlett
  16. Jätte fint. Vilken fin idé att göra till paketen :)
    Tack för inspirationen nu hoppar jag vidare

    SvarSlett
  17. Nydelig tag der du har brukt det flotte strikkepapiret frå Papirdesign.
    Lekre produkter til denne Blogghoppen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Papirdesign har utrolig mange lekre produkter med superbra kvalitet! Flott at du liker det jeg har laget! Tusen takk :-)

      Slett
  18. Da har jeg begynt å hoppe rundt, dette var en kjempe fin tag med utrolige fine produkter :) Gøy med bloghop :) Klem Rita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Rita! Så bra at du hopper sammen med oss ;-) Klem til deg

      Slett
  19. Et meget lækkert tag med flotte detaljer.

    SvarSlett
  20. Da er jeg "på hoppe"-tur :) Nydelig juletag! Morsomt med det arket som ser strikket ut :)

    SvarSlett
  21. Så lekker tag du har laget, Cathrine :) Digger alt du lager, jeg :) Kjempespennende med blogghopp!
    stor klem fra Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Synnøve :-) Herlig med så koselig tilbakemelding :-) Stor klem tilbake

      Slett
  22. Så utrolig lekker og flott tag du har laget ♥
    Er helt forelsket i de papirene, super lekre!
    Julestjernen var veldig nydelig :)

    Klem fra Kristine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kristine! Hyggelig å høre at du liker papirene fra Papirdesign :-) Sender deg en klem tilbake

      Slett
  23. Nyyydelig Cathrine, og fikk sånn følelse av strikket pga mønsterarket bak og måten du har brukt bånd på rundt teksten. Nyyyydelig snuppa!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Linn! Det er så godt å få tilbakemelding fra deg :-)

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)