torsdag 9. mai 2013

Babyark fra Kaiser Craft. DT-bidrag for TreL

Heisann!

Linda på Trel har gitt meg noen nydelige mønsterark fra Kaiser Craft. Arkene er så sarte og søte at det er en fryd å se på :-) Serien heter Bundle og Joy

Jeg har laget en gavepose og et dåpskort.

Til posen brukte jeg mønsterarket "Bootie" og "Stork".  Stemplet er fra Papirdesign. Ellers pyntet jeg med blomster fra Magnolia, Papirdesign, Prima og Nature looks.



Slik ble dåpskortet;



Inni "utsiden" av kortet.


For å lage dåpskortet brukte jeg arkene "Stork" og "Stroller" 
Ellers pyntet jeg med blomster fra Papirdesign, dåpsskje, kakeservietter og silkebånd. Stemplet er fra Papirdesign. Ovalen er fra Spellbinders.

Ønsker dere en fin og kreativ dag videre.

Klem fra Cathrine

4 kommentarer:

  1. Hælledussan, kor søtt <3
    Nydelig Cathrine!
    Massevis av inspirasjon å hente her ja!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Renate! Så godt å hør at du lika det eg gjør :-) Da blir eg jo så stolt :-))

      Slett
  2. Dette var utrolig søte og delikate kort!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen Takk! Du er så raus Marianne :-) og det varmer et scrappehjerte som mitt <3

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)