lørdag 11. mai 2013

She is so wonderful ♥

Hei hei!

Har laget et kort til kjæresten til den eldste sønnen min. Til dette kortet brukte jeg Maja Designs mønsterark som jeg virkelig elsker! Det er en sann fryd og glede å jobbe med disse papirene, og passer perfekt til ei vintage/pastell-dame som meg ;-)

Dette arket er fra Vintage Spring serien og heter "1st. of May". Blidet er fra serien Vintage Summer Basics og heter "Memories".
------

Hi everyone!

I'v made a card for my oldest sons girlfriend. To produce this card I have used one of my favorite paper lines from Maja Design which is called Vintage Spring and Vintage Summer.
For this card I'v used "1.St of May" from the spring collection. The picture is from the summer collection and is called "Memories".




Dette glassrøret har jeg kjøpt på Panduro, og bokstavene er fra Tim Holtz og heter chitchat stickers. De er så søte og passer perfekt inni flasken :-) Synes jeg i allefall. 
 -----

The wordstickers is from Tim Holtz. They are so sweet! I love them. Fits perfekt in the little bottle :-)


Blomsterborden har jeg skåret ut fra "1st. of May"-arket. Pes!! Men effekten ble ganske fin synes jeg. Det samme har jeg gjort med de søte sommerfuglene.

-----
The flowers and butterflies are carved out from the pattern paper called "1.St of May". A lot of work!! But I think it was worth it. 

Have a wonderful day ;-)
Love

Takk for titten, og ha en super dag! 
Klem :-)

-Cathrine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)