søndag 19. mai 2013

Bursdagskort til Sander! DT-bidrag for Papirdesign.


Heisann!

Noen ganger er det sånn at selv om jeg vet at vi skal i bursdag, kommer det like brått på hver eneste gang. Så da sitter Cathrine å svetter på scrapperommet sitt og skynter seg for å bli ferdig med bursdagskortet. Og det blir gjerne ferdig sånn noen minutter før jeg skal dra... Dette er et sånn kort. Det at jeg i tillegg tok meg tid til å ta bilde av kortet, (sånn i full fart det også...) resulterte i at vi kom 10 minutter forsent (denne gangen også...).

Sånn ble det ;-)

-----
 I made this card in a hurry!I knew I was going to a birhtday, but  I'm a typical "last minut person", so the result is always me sweating in my scrapping room to get finished.

Anyway, this is the result ;-)


Klippet ut noen av skoene og brukte limputer for å framheve mønsteret.




Til dette kortet brukte jeg;

For this card I used;

- Stempelet/ Stamp "Vimpler"

- Bånd fra båndpakken/ Ribbon "Kul"

Mønsterarkene/ Pattern paper "En herremann med sko" og "Rutinert"

-----

Ha en kreativ dag videre!

Klem fra Cathrine

Hugs

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!
    Det var veldig hyggelig.

    Dette kortet du har laget her er "ûberkuuult"
    Må nok få fatt i noen av de arkene!!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)