fredag 3. mai 2013

Konfirmasjonskort til gutt. DT-bidrag for Papirdesign


Hei alle sammen :-)

I dag vil jeg vise dere mitt nyeste prosjekt, og det er et konfirmsjonskort til en gutt. 

Til dette kortet brukte jeg arkene Livets vei og En herremann med headset.
Vimplene er fra en stempelplate som heter Vimpler. Stemplet av skjorta heter Festklar. "Liker" tagen er også et stempel fra Papirdesign.

Chipboardstjernene er hentet fra serien Grunge og Drøm. Noen av stjernene er festet med limputene til Papirdesign. Putene kommer i en dobbelpakning. Ett lag er med små puter på 0,6 cm, og et med puter som måler 1,3 cm. Et kjempebra produkt! Klarer meg ikke uten ;-)

-----
Hello everybody!

Today I will show you all my newest project. It's a greeting card for a young boy. The pattern paper I used for this card is called Livets vei and En herremann med headset. I've used several different stamps.
For the flags I've used a stamp called Vimpler. The stamp of the shirt is called Festklar, and the text inside the card is called I anledning dagen.

The chipboardstars is from two different series called Grunge and Drøm.




De blå alfabetstickersene pynter opp vimplene. Navnet til konfirmanten er også skrevet med disse. Stickersene er så geniale! Massevis av de bokstavene vi trenger mest, til og med æø og å, og det liker vi ;-) 

Vimplene er festet med limputer. Liker at de stikker litt ut av arket. Får liksom en følelse av at de virkelig henger. 

-----
Papirdesign has these gorgeous alphastickers in different colors. Here I've used the blue one for the flags and for the boys name.





Stempelteksten inni kortet heter I anledning dagen.
Her har jeg laget en pengelomme. Jeg vet nemlig at denne konfirmantet får en pengegave ;-)

---
I made a pocket inside the card - because I know that this boy is getting money for his celebration ;-)


Et nærbilde. Her ser dere kanskje at jeg har pusset stjernene med litt sandpapir.
---

A closeup. Here you might see that I have brushed the stars with sandpaper. 
I wish you all a great weekend!

Da gjenstår det bare å ønske dere alle ei super helg. Scrapp og vær glad :-D

Love from 
Stor kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)