onsdag 19. november 2014

TreL har utfordring!

Hei alle sammen!

Vi i designteamet til TreL.no har funnet ut at det er på tide å ha en utfordring til dere!  Vi har bestemt at temaet for utfordringen skal være
 Blå eller Hvit Vinter.


TreLno bidrar med to lekre gevinster i denne utfordringen!


Vi kommer til å trekke en tilfeldig vinner av denne fantastiske premien!


Her er det mange gobiter, blant annet dies fra Fiskars og Marianne design, chipboards fra Wycinanka, herlige utklipp, og en blokk 6x6 mønsterark fra Studiolight.


Vi i designteamet vil gjerne gi en vinner som har gjort det lille ekstra, denne julepakken : 



Her er det stempel og trepynt fra Papirdesign, washitape og en av mine favoritt pebbles med vintage julemotiv.

Dette er mitt bidrag til utfordringen. Håper dere liker den :-) Om dere ønsker å se hva de andre designerne har laget kan dere gjerne stikke innom TreL Bloggen 



 Dette er produktlisten min:

Klippeark - Pion
Mønsterark - Pion
Dies - Wild Roses / Frosty Corner og Sizzix- Tim Holtz/ Holiday Greens
Papirdesign - Halvperler grå
Blomst til å dekorere i tre


Reglene for utfordringen finner du her: 



Sender dere alle en stor kreativ klem! 

Vennlig hilsen Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)