mandag 17. november 2014

Sommerfuglvinger

Hei!

Noen ganger tar livet uventede veier. Det ble ikke helt som man hadde håpet... Sånn er det for en dame akkurat nå. Da kan det være godt med et kort som kan gi trøst og glede, og ikke minst vise at akkurat jeg tenker på henne. Dette kortet skal jeg vise dere i dag.

D7K_6263

D7K_6268

På tagen i kortet har jeg printet ut et sitat som betyr mye for meg. Jeg hadde lyst til å dele dette med henne, og ønsker å dele det med dere også.

Sommerfuglvinger kan forandre alt
Gjøre salt til søtt og varmt til kaldt
Når elva blir for stri
Og tar for mange bråe svinger
Skulle jeg ønske Gud hadde
Skapt meg med sommerfuglvinger

-Anne Grete Preus-

D7K_6274
Et nærbilde
D7K_6288

Til dette kortet har jeg brukt Stempelplaten Vintage Baby

Ellers har jeg brukt mønsterpapir fra Pion, blomster fra Papirdesign og Wild Orcid. Rammen er fra Melissa Frances. Har brukt diverse blonder, doilies, og osteklut. Diesen er frs Prima.

Ønsker dere alle en riktig fin dag. Send en tanke til noen som trenger det litt ekstra.

Stor kreativ klem fra

Cathrine
Cathrine_Signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)