lørdag 1. november 2014

Christmas cheers challenge

Hei!


Cherish This har en utfordring som skal pågå i november og desember. Det kommer til å være 4 utfordringer for dere, med premiering for hver eneste utfordring. I tillegg kommer det til å deles ut en premie til en av dere som deltar på alle fire utfordringene. La dere inspirere av bildene nedenfor å bli med på utfordringen!

Hi!

We´re doing a "Christmas Cheers challenge" for both November and December
This picture will be the "Picturecollage" inspiration for all 4 challenges

There will be 1 price for each challenge - and additional, there will be another price for one of those who participate on all 4 challenges :) 






November 01. (saturday) 10:00

Challenge 1
Julekort eller LO
Christmas Cards or Layout

Dette er mitt bidrag til første oppgave i utfordringen.

This is my contribution for the challenge.



Jeg har brukt mønsterpapir fra Papirdesigns siste julekolleksjon som heter "Stille natt"
Håper dere besøker bloggen og hiver dere med!  

I've used papers from Papirdesigns christmas collection called "Stille natt" (Silent night).
Just visit our blog and join the challenge!

love from

Kreativ hilsen fra 
Cathrine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)