lørdag 8. november 2014

Engletag

Hei!

Da var jeg her igjen ;-)

Jeg er over gjennomsnittlig glad i engler, og nå i førjulstiden kan jeg liksom ikke få nok. Jeg kunne hatt engler overalt faktisk ;-) 
Det som er spennende med denne tagen er at jeg for en gangs skyld har lagd bakgrunnen selv. Supergøy! Har brukt diverse medium, sjablonger og maling. Tagen er så bygd opp lag på lag med osteklut, blonder,  perler, dies, strie og embossede chipboards. Og så, sist men ikke minst, fant jeg fram et bilde av en søt engel. Den har jeg stanset ut med en Spellbinders dies fra et ark jeg kjøpte på Panduro.


Jeg har brukt min nyeste favorittdies fra Tim Holtz. Den heter Holiday Greens, og er superlekker! 
Prima diesen er en annen favoritt som jeg bruker mye. Chipboardsene er fra The dusty attic og Papirdesign. Det som er så herlig med chipboards er at man kan dekorere dem som man vil. De jeg har brukt her er embosset.


Ønsker dere en nydelig lørdag, og håper dere fant inspirasjon i dagens innlegg.

Stor kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)