søndag 16. november 2014

Cherish This fortsetter juleutfordringen

Hei scrappere!

Cherish This har Juleutfordring på gang :-)

"Christmas Cheers Challenge #2
Dette er en utfordring som går over 4 utfordringer, men det er valgfritt å delta på alle. Vi har premie per utfordring - og 1 ekstra premie til en av dere som deltar på alle 4.
Denne bildecollasjen under er selve inspirasjonsbildet til alle de 4 utfordringene, men husk det er en egen oppgave til hver utfordring 
****

Cherish This are having a "Christmas Cheers challenge" for both November and December

This picture will be the "Picturecollage" inspiration for all 4 challenges in addition to the actual challenge


There will be 1 price for each challenge - and additional, there will be another price for one of those who participate on all 4 challenges :) 


Premien:

Kakeservietter
Blonder
Perlebånd
Shimmerbånd med perler


Challenge #2
Juletag

Christmas tag

Dette er mitt bidrag til del nummer to i konkuransen. Jeg har lagd en tag hvor jeg har brukt mønsterpapir fra Pion. Jeg har brukt endel blonder på tagen, og er usikker på hvor de er fra. Det eneste jeg vet er at den beige er fra Kort og Godt. Jeg har brukt dies fra Spellbinders og  Wild Rose Studio. Klistremerkene med små ord er fra Tim Holtz. Ellers har jeg brukt perler fra Papirdesign, blomst fra Prima, tyll og osteklut.


This is my contribution for the 2'nd part of the challenge. I've been using papers from Pion, a lot of laces, cheesecloth and tulle. The dies are from Wild Rose studio and Spellbinders. I've been using stickers from Tim Holtz, pearls from Papirdesign and a flower from Prima.


Lever ditt innlegg via Inlinkz innen 28. november 20:55 på Cherish This  bloggen.
 Håper dere blir med :-)
****

Visit the blog and add your contribution on InLinkz by the 28'th of Nowember, 20.55.
I hope you'll join us :-)

Stor kreativ klem fra Cathrine.
Hugs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)