fredag 21. november 2014

Gnikkiser fra Staz # DT for Trel

Hei igjen!

I dag skal jeg vise dere et prosjekt som var kjempegøy å lage! Cathrine går Artsy og hiver seg til med lerret!!! Ikke hverdagskost akkurat. Fikk noen herlige Rub Ons fra Staz fra TreL. Umiddelbart da jeg så disse tenkte jeg at jeg måtte lage "noe" som kunne henges opp på veggen. Så med litt maling, molding paste og sjablonger var det bare å sette igang! Ja, jeg har sånn "klisj og klasjegreier", men bruker det skjeeeeeeeldent... Synd egentlig, for dette var skikkelig artig å lage.

Slik ble resultatet:


Nærbilde av Rub Ons-teksten fra Staz.


Utstyrsliste: 

Gnikkis/ Rub Ons  fra Staz-"Hjem og Familie"
Lerret 8x8 inch
Sjablong- Brokade, og en mursteins sjablong som ligner på denne.
Molding Paste fra Golden
Kraft kartong fra Bazzil
Blomst fra Prima
Mønsterark/ Redwood fra Kaiser Craft
Distress Paint Dabber- Gull
Osteklut
Fugl og knapp fra Prima
Greiner fra mitt private stæsj.

Diverse Studio maling; 

Når jeg kjører på med lerret kan alle klare det. Dette prosjektet er skikkelig upløyd mark for meg!
Håper dere lar dere inspirere :-)

Kreativ klem fra Cathrine!

3 kommentarer:

  1. Lekkert lerret du har lage! flott\tøffe tekniker og pynt du har brukt.
    Ha en flott helg :)
    Klem Vibekke

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Vibekke! Så hyggelig at du besøker meg og legger igjen noen gode ord :-) Klem tilbake

      Slett
  2. rigtig skønt og dejligt med sød fugl og andet.

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)