søndag 9. november 2014

Englesang

Hei scrappere!

Tenkte å vise dere et julekort laget av Pions nydelige juleark og Papirdesigns vakre englestempel. Dette er en av mine favorittstempel! Fantastisk trykk og kvalitet på dette stemplet som heter "To engler"
Tekst stemplet som er trykket tilfeldig rundt på det fremste panelet er fra Stempelgledes stempelplate som heter "Postcard From Paris"



Jeg har brukt flere ulike dies fra Tim Holtz/ Sizzix og Spellbinders.
Englevingene er kjøpt på Panduro.
Jeg er så glad i lekre blonder, og her har jeg brukt en pudderrosa blonde fra Kort og Godt. Om jeg ikke husker helt feil er den hvite fra May Arts. Den heklede brikken bak motivet er fra Kaiser Kraft. Ellers har jeg bygd opp kortet med tyll, strie og fjær. 3D-puter er min aller beste venn, og de beste på markede synes jeg er de som kommer fra Papirdesign. De kommer pakker som inneholder to ulike størrelser. Genialt!


Kantene på kortene mine blir stort sett alltid svertet med Distress ink, og rufset til. Jeg sverger til Walnut Stain når jeg sverter kantene. Det er selvsagt smak og behag. Vet at mange liker Vintage Photo, men den synes jeg personlig er litt for orange. 

Håper dere liker dagens innlegg og får lyst til å scrappe :-)

Tusen takk for at du stikker innom!
Kreativ klem fra Cathrine.

3 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)