lørdag 29. november 2014

Julegavepose

Hei!

Nå nærmer jula seg, og jeg produserer julekort og gaveposer i fleng. I dag tenkte jeg å vise dere en av gaveposene. Stempelglede har en fantastisk stempelplate som heter "Vintage Christmas". Det er en av mine favoritt julestempel! Lekkert! Det er et av disse stemplene jeg har brukt som motiv på denne posen.
Nå gleder jeg meg helt vilt til jul! Tenk at vi har første søndag i advent på søndag... Tiden går så fort!
****
Hi!
It's soon christmas and I produce cards and giftbags almost non stop. Today I'll show you one of my giftbags. I have used one of the stamps from Stempelgledes stampsheet called "Vintage Christmas".

D7K_6463

D7K_6468

D7K_6472

Til dette kortet har jeg brukt mønsterark fra Maja Design, diverse blonder, dies fra Sizzix/Tim Holtz og Prima. Blomstene er fra Papirdesign og Inkido. Ellers har jeg pyntet med greiner, kongler og en chipboard fra Wycinanka.
****
For this card I've used papers from Maja Design, different laces, dies from Sizzix/Tim Holtz and Prima. The flowers is from Papirdesign and Inkido. I've also used som branches, pinecons and a chipboard from Wycinanka.
Wish you all a lovley weekend, and hope that you got inspired.
Hugs!
****
Ønsker dere alle ei flott adventshelg, og håper dere lar dere inspirere. 
Kreativ klem fra Cathrine.
Cathrine_Signatur

9 kommentarer:

  1. Meget, meget yndig julegave pose. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Så fint dette var :)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Fredrikke! Hyggelig å høre fra deg :-)

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Tusen takk! Og Tusen takk for at du vil følge meg :-) Stor klem!

      Slett
  5. Svar
    1. Thank you so much Klaudia! You are such an inspiration to me! Thanks for stopping by. Hugs :-)

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)