lørdag 25. februar 2017

Glad nyhet og Giveaway!

Jeg er så glad for at jeg enda et år kan ta del i Papirdesign's kreative team! Jeg gleder meg sånn til å ta fatt på enda et nytt kreativt år sammen med fantastiske damer. 


Jeg har laget et nytt kort også som jeg tenkte å vise dere!






I overskriften lovet jeg dere en Giveaway :-)

Hva må dere gjøre?

1. Legg dere til som følger på Papirdesign.
2. Legg dere til som følger her hos meg.
3. Kommenter i bloggen min.

Easy Peasy! Hvor lett er ikke det!

Hva gir jeg bort, tenker du?!

Jo, disse herlige godbitene fra

Fem stempelplater!!! Og noe attåt ;-)

PD 14959 Til Han


PD 14960 Til Henne


PD 14962 Mamma


PD 14963 Pappa


PD 13803 Bryllup



Jeg trekker en vinner mandag den 6 mars. 

Håper dere vil være med!

Takk for at du tok deg tid til å kommentere og besøke!
Ha en finfin dag :-)

Klem fra Cathrine.

26 kommentarer:

  1. Seff skulle du være med videre!! Flinke og fine du!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Verdens fineste Marianne, som jeg har blitt så glad i! Tusen takk <3

      Slett
  2. Gratulerer Cathrine 😊 Flott, herlig kort. Du leverer som alltid.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Heidi :-) Gleder meg til vi skal scrappe sammen igjen!

      Slett
  3. Gratulerer så mye Cathrine :) De er veldig heldige som har fått med deg på laget.
    Nydelig og delikat og vakkert som alltid Cathrine :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med fortsatt DT-plass hos Papirdesign, Cathrine!
    Jeg har en god stund vært følger av bloggen og de vakre prosjektene dine, og nå har jeg også lagt meg som følger hos Papirdesign :))
    Skal bli artig å se dine fremtidige prosjekter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Bente! Tusen takk for at du velger å følge meg! Det betyr så mye :-) Ha en fin dag!

      Slett
  5. For et lekker kort og gratulere videre som DT hos papirdesign.
    Gleder meg til å se de flotte kreasjonene dere i teamet lager :-)

    SvarSlett
  6. Hei
    Grattis! :)
    Eg følger allerede både Papirdesign og deg :) og nå har eg også kommentert her hos deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marit! Tusen takk, det setter jeg stor pris på :-)

      Slett
  7. Gratulerer så masse. Jeg følger både deg og papirdesign og er full av beundring for det fine du lager og tryller frem ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Elisabeth! Tusen takk for gode ord! Det setter jeg stor pris på :-) Klem

      Slett
  8. Gratulerer, du er jo så flink, klarer å inspirere en gammel scrapper med tørke til å sette seg ned å jobbe igjen. Jeg følger både her og der ;) Nyt dagen din

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Eli! Og takk for en hyggelig "prat" på messenger ;-) Stor klem!

      Slett
  9. Gratulerer så utrolig masse :D
    Gleder meg til å være på team med deg ett år til ♥
    Du er en stor inspirasjonskilde, og knall flink!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Kristine! Tusen takk for gode ord! Gleden er gjensidig <3 God klem fra meg :-)

      Slett
  10. Gratulerer med DTplassen :)
    Nydelig kort du har laget ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du likte kortet mitt :-) Tusen takk!

      Slett
  11. Gratulerer med fortsatt plass!

    Nydelig kort du har laget, likte det skikkelig godt!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med fornyet DTkontrakt. Nydelig kort du har laget, og jeg gleder meg til å følge med videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Wenche! Hyggelig at du følger meg :-) Klem til deg.

      Slett
  13. Så gøy med giveaway, og grattis med forsatt dt plass! Nydelig kort som alltid 😊 krysser fingrene jeg 😉

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)