torsdag 2. februar 2012

Cathrine gjør ting hun ikke kan ;-)


Hei alle sammen! Et nytt designerbidrag for Trel :-)

Ja, dere leste riktig... Jeg har nå gjort noe jeg ikke gjør alt for ofte kan man si. Med andre ord; laget en LO. Denne begivenhet skjer sånn ca 1 gang i året, så nå er årets dont utført. Jeg er ganske spent på hva dere synes... Bildet jeg har brukt er av gudbarnet mitt. Verdens nydeligste gojente. Bildet har mammaen tatt. Hun hadde så lyst at jeg skulle bruke bildet til noe, så får håpe hun blir fornøyd. Satt med de vakre nye arkene fra Kaiser Craft og en skalpell. I det jeg satte kniven i arket tenkte jeg; nå er det ingen vei tilbake ;-)

Resultatet kan dere se her:











Hva har jeg så brukt?


  • Mønsterark fra Kaiser Craft; Sweet Nothings/ You and me og Die cut memories
  • Bazzil kartong
  • Gesso 
  • Glimmer mist
  • Diverse blomster
  • Scabby chic Metal Prima Bird cages
  • Crackle accents fra Ranger
  • Stempelgledes Grunge collection stempelplate
  • Swirles
  • Stickers Tiny Alpha
  • skjell ( elsker å plukke skjell)
  • Blonder
  • Distress ink


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)