mandag 20. februar 2012

Designerbidrag for Tre L


Heisann!

Nå er det en stund siden jeg har lagt ut noe. Har vært syk, men begynner å bli frisk, så nå kribler det i scrappefingrene mine igjen;-)

Har lyst til å vise dere hva jeg har laget med et av de nye arkene fra Papirdesign. De er kjempesøte! Serien heter Herman og Emilie. Linda på Tre L har fått inn masse nytt, og blant annet disse arkene.

 Har laget noen enkle invitasjonskort og bordkort til barnedåp. Noe av poenget når man skal serieprodusere til store begivenheter er å holde det enkelt men dekorativt, synes jeg da. Det er veldig artig :-)  Håper dette kan være til inspirasjon, og at dere får lyst til å lage kort og bordkort selv.


Bordkortet









Invitasjonen











Disse materialene har jeg brukt;

  • Bazzil kartong
  • Mønsterark fra Papirdesign; Herman og Emilie/ Lillesøster
  • Halvperler fra Papirdesign
  • Diverse blomster
  • Distress rundt kantene
  • Har skrevet ut navnet til gjesten på Bazzil kartong, og klippet det ut som en vimpel.
  • Hjerte dies


Ha en super kveld :-)

Klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)