onsdag 22. februar 2012

DT bidrag til Tre L


Hei der ute!

Tenkte å vise dere hva jeg har laget av et av de nye arkene fra Papirdesign som heter Herman og Emilie. Kjempesøte babyark!

Synes at slike skuffekort er koselig å gi bort. Da kan jeg legge i en liten ting i skuffa, samtidig som jeg får skrevet noen ord i lokket.











Utstyret jeg har brukt for å lage denne skuffeeska er;


  • Pearl String - White Pearl
  • Mønsterark fra Papirdesign sin serie Herman og Emilie/ Broderi og Lillesøster
  • Bazzil kartong
  • Håndtak i antikk gull fra Kort og godt
  • Blomster fra Papirdesign og Tre L. Den store blomsten er farvet med Glimmer Mist
  • Blad fra Prima 
  • Silkebånd
  • Swirl fra Sizzix
  • Det synes ikke så godt på bildene, men jeg har påført Distress Stickles på swirlen

For å lime fast Perlebåndet har jeg brukt Scotch Quick Dry Tack Adhesive. Synes den fungerer aller best til sånn pirkarbeid der det er en fordel at ting limes fort fast, men samtidig kan justeres underveis uten at alt "ramler" sammen. Har forsøkt litt forskjellig men liker dette limet best. Bare et lite tips:-)

Ønsker dere alle en super kveld!

Klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)