onsdag 22. februar 2012

Et brettekort

Heisann!

Legger ut et kort som jeg laget for en måneds tid siden, men som kom fram fra glemselen her om dagen da jeg drev å tok bilder av andre prosjekter. Jeg var litt plaga med kameraet da jeg tok disse. Hadde vært borti noen knappelurer. Mannen fiksa det da han kom hjem, men nye bilder av dette kortet ble ikke tatt. Synes bare det kunne være gøy å vise fram dette "trekkspillet" av et kort ;-) Kanskje noen blir inspirert, og får lyst til å prøve, tenkte jeg i mitt stille sinn.

Det er Maja Design sine mønsterark jeg har brukt (kjøpte maaaaange når de kom ut. Elsker som sagt lilla <3<3<3 ) og stempel fra Stempelglede.










Takk for at du titter!

Klem til dere <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)