søndag 7. juni 2015

Blomsterkort

Hei igjen!

Dette blomstrende kortet ble laget til "Ett Trykk". De ønsket fokus på hvordan man bruker blomster på kort. Når jeg skal dandere blomster på kort begynner jeg alltid å jobbe ut fra en stor blomst, og bygger på videre fra det. Jeg liker best at blomstene ligger tett, og stikker gjerne blomster litt under hverandre. Mitt kort ble slik;






Til dette kortet har jeg brukt mønsterark fra Maja Design, blomster fra Wild Orcid og Papirdesign, perleranke og dies fra Prima, chipboards fra The Dusty Attic, og stempel fra Stempelglede.

Ha en flott og kreativ dag alle sammen!

Store klemmer far Cathrine.

11 kommentarer:

  1. Ja du Cathrine,...Dette var like sart og vakkert som vanlig,....:-)
    Jeg pröver også å dekorere med blomster omtrent på samme måte som du. Jeg har litt vanskelig for at de kommer for langt ifra hverandre he he ... Den diesen du har er forresten helt topp. Synd att den er utsolgt overalt :-) Leter videre.... -God sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode ord Bente! Du er herlig :-) Diesen er en av mine absolutte favoritter! Så glad for at jeg kjøpte den. God klem og riktig god sommer til deg også kjære Bente!

      Slett
  2. Красиво, нежно, стильно!!!!

    SvarSlett
  3. Vakkert Cathrine, og virkelig nydelig oppbygd...alt er perfekt!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mona! Hyggelig at du likte det :-)

      Slett
  4. What a gorgeous creation! I really love it!

    Hugs, Nicolette

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Nicolette :-) Hugs and love to you!

      Slett
  5. This is SOOOOO beautiful! Wow, just wow! <3
    Hugs! xx

    SvarSlett
  6. Words fail me - this is so completely amazing and lovely in every way! The pearls and honeycomb background really take it to the next level. :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)