fredag 5. juni 2015

Mitt siste innlegg for TreL

Hei alle sammen!

Etter 4 fantastiske år på designteamet til TreL har jeg bestemt meg for å takke for meg. Det kommer til å bli litt trist og ganske rart å avslutte sammarbeidet med TreL, men livet har kommet med nye utfordringer til meg som jeg ikke kan takke nei til. Da må desverre noe annet vike... Det som ikke er trist er at jeg har fått nye bekjentskaper og ikke minst gode vennskap i denne trivelige gjengen. Ikke minst har dette herlige designteamet vært med på å inspirere meg, utvikle meg og gitt meg tro på meg selv. Det er virkelig en herlig følelse for ei som ikke helt har troa på at hun får noe til :-)

Mitt siste kort for TreL er laget med fantastiske mønsterark fra Fab Scraps.







Produktliste:

Blomster: Papirdesign og Prima
Resin: Ramme fra Kort og Godt, engel fra Prima
Punch: Doiliepunch fra Martha Stewart
Ellers: Osteklut, doilie, glitter og gesso.

Håper dere lar dere inspirere :-)
Da gjenstår det bare å si takk for meg her inne på TreL. Vi sees!

Kreativ klem fra Cathrine











1 kommentar:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)