tirsdag 9. juni 2015

Et nytt spennende kapittel!

Hei alle sammen!

Jeg har fantastiske nyheter å dele med dere alle! Et spennende nytt kapittel har åpnet seg i mitt liv! Jeg har fått en fantastisk forespørsel fra Scrappemagasinet "Ett Trykk" med spørsmål om jeg kunne tenke meg til å delta i designteamet deres. Helt unødvendig å spørre engang :-) For en gave! Klart jeg ønsket det, så her er jeg. Ny, spent, hoppende glad og litt redd kanskje. En stor drøm har blitt virkelig, og jeg stuper ut i det med hele meg! Håper dere tar pent imot meg, så jeg ikke havner i fritt fall, men lander i et vakkert svalestup ;-)


Kreative klemmer fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)