lørdag 13. juni 2015

Bryllupsbok

 Hei!

I dag skal jeg vise dere et prosjekt jeg har syslet litt til og fra med :-) Når noe tar litt for lang tid har jeg en tendens til å legge det bort, for så å ta det fram innimellom alt det andre jeg lager. Slik er det med denne boka. Boka er laget som et kartotek, med kort man kan dra ut og skrive på. Det er plass til flere tager, men jeg gikk tom for papir :-D
Det høres komplisert ut å lage denne boka, og det ser kanskje komplisert ut også, men det er det ikke. Tutorial på denne finner dere her. Håper dere får lyst til å prøve!










Produktliste:
Ark:
PD 15021 Hell og Lykke/ Gifteringer grå
 PD 15022 Hell og Lykke/ Bryllupsfest, grå
 PD 15024 Hell og Lykke/ Lykkelig, grå
PD 15026 Hell og Lykke/ Sammen for alltid, grå
Stempel:
PD 13803 Bryllup
En eldre stempelplate til Bryllup
Ellers:
PD 10608 Bildearket Bryllup
Roser og miniroser
Søte blomster
Perler
Bånd fra hvit båndpakke og bånd fra lilla båndpakke.

Håper dere lar dere inspirere! Takk for titten og riktig god helg fra Cathrine.




11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk Lisa :-) Hyggelig at du besøker meg! Klem

      Slett
  2. Cathrine, you have a good job, that inspire me

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much! I really appreciate it :-) Hugs!

      Slett
  3. Gorgeous! Really beautifully made! Good that you finished it anyway!

    Hugs, Nicolette

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Nicolette :-) It was a lot of work, and my patient is not always the best... ;-) But, I finished at last :-D Hugs and love!

      Slett
  4. Svar
    1. Tusen takk trofaste Gitte ;-) Hyggelig å høre fra deg :-)

      Slett
  5. Wow such a beautiful keepsake. Stunning !
    Julie s

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much! I really appreciate that you visit me and my blog <3 Hugs and love

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)