onsdag 28. november 2012

DT-bidrag for TreL


Hei igjen!

I dag tenkte jeg å vise dere et shakerkort jeg har laget av Maja designs juleark Julen er her/ Girlanger.




Motivet er fra et klippeark. TreL har et rikt utvalg av julemotiver.
Rammen til motivet er laget med Spellbinders. De små perlene rundt rammen er laget med Liquid Pearls. I rammen har jeg helt i små glassperler. De risler så fint når jeg rister på kortet :-)
 Jeg har laget det ene panelet med en Martha Stewart Around the corner Punch. Denne punchen er en av mine favoritter! Bak dette panelet har jeg plassert en kakeserviett.
Blomstene er fra Prima. Tagen er stemplet med de nye julestemplene fra Papirdesign. Ellers har jeg farget silkebåndet med litt Glimmermist, brukt litt osteklut, fjær og perlestrå.

Kos dere med juleforberedelser og kreative krumspring ;-)

Klem fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)