mandag 5. november 2012

Dt-bidrag for Papirdesign


Hei!

Har forelsket meg i de stilige dongeriarkene til Papirdesign ♥

Her har jeg forsøkt å lage et litt tøff, men feminint kort til ei jente. Blonden gjorde susen ;-)

Chipboardstjernen (Drøm) har jeg pusset med litt sandpapir for å få en litt slitt effekt som jeg føler passer godt til dette arket i naturligvis-serien; Dongeri. På baksiden av mønsterpapiret finner du vimplene og den slitte taggen i lomma. På vimplene har jeg også klippet ut "naglene" fra baksiden av det samme mønsterarket. Som du ser har dette papiret mange muligheter. Liker! Til teksten har jeg brukt røde stikersbokstaver. Det som er så fint med bokstavarkene til Papirdesign er at det er mange bokstaver av den typen vi har mest bruk for. I tillegg har den Ø, Å, Æ. Superbra!



 Da gjenstår det bare å sende dere en stor kreativ klem!
 Hilsen Cathrine :-)

2 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)