tirsdag 6. november 2012

DT-bidrag for Papirdesign


Hei!

Tenkte å vise dere et dåpskort jeg har laget der jeg har brukt papirer fra Herman og Emilie-serien. Arkene jeg har brukt heter BamsefarTi små tær og Liten sjåfør. Er helt forgapt i disse mønsterarkene. De er så utrolig søte  


Jeg har også brukt Halvperler, blå. Chipboard-stjernene har jeg fått helt dilla på! Her har jeg brukt Drøm. Blomster er et must ;-) så til dette kortet brukte jeg Krysantemum, blå/mørkblå og hvit.
Bildet er fra Pion.




Stemplene er fra Stempelgleder.



Bildene ble ikke helt bra, men håper på tilgivelse for det ;-)


Ha en fin dag alle sammen!

Kreative tanker fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)