mandag 12. november 2012

DT-bidrag for Papirdesign



Hei!

Har kosa meg med babyarkene fra Herman og Emilie-serien. De er utrolig søte! Jeg er kjempeheldig som får boltre meg i Papirdesigns herlige produkter :-)

Arkene jeg har brukt er Bamsefar, rosa, og Søte små ben
Jeg har pyntet med rosa blomster, blomsterknopper og blad. På noen av rosene har jeg festet en halvperle. Papirdesign har flere ulike stjernechipboards. Denne chipboardstjernen er fra Lollipop- arket


Basen til lokket og bunnen er laget med Spellbinders-dies. Har pyntet med litt blonder og perlebånd. Inni har jeg festet kakeservietter. Fant ut at det kunne være en fin måte å skjule kanter og ujevnheter på ;-)




Stempeltrykk er fra Stempelgleder. Banneren har jeg klippet for hånd. Enkelt og greit :-)



Takk for titten :-)

Kreativ klem fra Cathrine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)