fredag 9. november 2012

DT-bidrag for TreL


Hei!

Har laget en versjon av bok-kortene som Marianne Skjelstad viste fram i siste utgave av "Ett Trykk".
Synes det var kjempeartig å lage. I tillegg har jeg over lengre tid "siklet"på Martha Stewarts pregebrett. Det ble behørlig innkjøpt og brukt for første gang til dette kortet ;-) Julearkene fra Inkido er helt nydelige, og en fryd å jobbe med. Herlig kvalitet på papirene, og fine mønster og jobbe med. Heldige meg ;-)

Papiret heter Winter Wishes og Winter Stars. Motivet finner du på baksiden av arket Santas Christmas. Har brukt skalpell og skjært ut mistelteinmotivet fra arket Merry Music.
Ellers har jeg brukt Silkebånd, blomster og blad fra Papirdesign, dies fra Spellbinders og greinpunch fra Martha Stewart. Stemplet er fra Stempelgleder. Kantene er svertet med Distress ink, walnutstain.






Kos dere med scrapping og kortlaging :-)

Kreativ klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)