onsdag 4. november 2015

Joy & Peace

Heisann!

I dag skal jeg vise dere et julekort jeg lagde til Ett trykk's "Julehilsen" utgave. Et blad spekket med julekort og inspirasjon fra perm til perm. Det er så gøy å se hvor mange dyktige og ulike scrappere som er der ute :-) Blade inneholder en herlig miks av clean and simple, vintage, shabby chic og romantisk stil.






Til dette kortet har jeg brukt mønsterark fra Maja Design. Tekststemplet og krystallene er fra Papirdesign. Sirkeldiesen er fra Prima og bladene fra Sizzix. Snøkrystallene er embossede chipboards fra The Dusty Attic.

Takk for titten :-)

Klem fra Cathrine.




2 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)