torsdag 19. november 2015

Nydelig utfordring hos Pion.

Hei igjen!

Pion design har en utfordring pågang igjen. Dette er inspirasjonsbildet.


Jeg lot meg inspirere av fargene og fant fram et vintagebilde, også dette fra Pion, med bilde av jul, jenter og leker under treet. Bland annet en bamse :-)
 






Papirene jeg har brukt er fra ulike kolleksjoner nærmere bestemt Glistening Season, Christmas in Norway og Days of Winter.

Takk for titten. Håper dere lot dere inspirere :-)

Kreativ klem fra Cathrine.


12 kommentarer:

  1. What a stunning card :-) Love it !

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much! I really appreciate it :-) Hugs

      Slett
  2. Wauuuuw sikke et flot kort. Lækre detaljer.

    SvarSlett
  3. Fantastiskt snyggt :-) tack för du är med och tävlar hos Piondesign
    Kram Dt- Johanna

    SvarSlett
  4. Your card is pretty awesome Cathrine, i love the colors and the great style of your card.
    Have a wonderful day,
    Hugs, Dunja xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Dear Dunja! Thank you so much for your kind words. It really means a lot to me. Love from Cathrine.

      Slett
  5. Svar
    1. Dear Nicola! Thank you so much <3 Love and hugs from Cathrine.

      Slett
  6. Vilket vackert kort du gjort! Tack för att du är med i Pion Design Challenge.

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)