mandag 9. november 2015

Vintage Christmas #DT Stempelglede

 Heisann!

Det nærmer seg jul, og julekortproduksjonen pågår for fullt!
I dag skal jeg vise dere et julekort laget med et nydelig englestempel fra stempelplaten "Vintage Christmas". Jeg har brukt noen småstempler fra "Post Card from Paris" og "Follow your heart/Følg hjertet ditt" platen også. 

Ta gjerne en titt på alle stemplene til Stempelglede HER.

D7K_2622

D7K_2617

D7K_2638

D7K_2642

 For å lage dette kortet, som forøvrig er laget på en papirpose, har jeg brukt mønsterark fra Pion Design. Chipboarden er fra Wychinanka. Ellers har jeg pyntet med seam binding bånd, en knapp, litt hyssing, blonder og en kakeserviett. Tagen inni har en pyntepord stanset ut med Sizzix dies fra deres Tim Holtz serie.

Håper dere lar dere inspirere :-)
Klem fra Cathrine.  

Cathrine_StempelgledeDT_200px

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)