fredag 14. mars 2014

Remember this special day..


Hei!

Endelig fredag! Jeg gleder meg helt vilt til helgen for da skal jeg på scrappetreff!!! Kl 18.00 er jeg klar for å scrappe, le og skravle. I tillegg er det min tur til å vise dere det siste kortet jeg har laget med Primaark for TreL. Kan helga bli bedre?! 
Jeg elsker vintage, og jeg elsker blomster, så da er det perfekt å leke med Primaprodukter ;-) Slik ble resultatet.





Min materialliste:

-Prima
 "Almanac/ Agenda"
"Almanac/ Edison"
"Almanac/ Shaffer"
"Almanac/ Wordsmith"

 Kakeserviett
Blonder
Fab ScrapsHagelykt
PrimaBlomster

Da gjennstår det bare å ønske dere alle ei super helg :-) Jeg skal i allefall kose meg masse! 
Kreative tanker og stor klem fra Cathrine

5 kommentarer:

  1. Wow, så nydelig i ekte Cathrine stil! ha en herllig helg. Såg på FB at du skal ivei for å scrappe! Kos deg!! xoxo

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente for at du tror på meg. Det setter jeg stor pris på <3

      Slett
  2. Oh wow. This is gorgeous! I love the chipboard treatment!

    SvarSlett
  3. Hi! Thank you so much for your kind words! I really appreciate it <3

    SvarSlett
  4. Thank you so much for your really sweet comment on my blog!
    I really love your work too! This card is so very pretty and elegant and the lanttern makes a lovely finishing touch.

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)