fredag 21. mars 2014

Kort og muffins til bursdagsjenta :-)

Hei alle sammen!

I dag skal jeg dele mitt nyeste Papirdesign-prosjekt med dere, og det er et enkelt bursdagskort med en muffin pyntet med alle slags godsaker ;-)

De nyeste papirene fra Papirdesign inspirerte meg til å lage en muffin, og det skal jeg si dere var morro og ganske klissete! Jeg scoret på en remse fra en av arkene for å lage en muffinsform. Innholdet inni forma er rett og slett kjøkkenrullpapir i en liten ball. Så har jeg tatt løs med papir-remser, blonder og doilies lag på lag. Glasuren er gesso som jeg har helt utover. Det måtte jeg gjøre i flere omganger, så derfor ble det hele en klissete, men gøy affære ;-) Pyntet tilslutt med perler, et chipboardhjerte og en trepinne med muffins på. 

Tenkte det kunne være gøy for ei "rosa" lita bursdagsjente å få kort og muffins til gaven.




Materialliste:

Rosa halvperler
Rosa chipboardhjerter
Blonder og bånd fra Rosa båndpakke.
Rosa doily
Diverse ark fra den nyeste serien til Papirdesign; Marias verden.
Stempel; Vimpler

 Riktig god helg alle sammen!

Kreative klemmer fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)