tirsdag 11. mars 2014

Tagkort for Stempelglede

Hei alle sammen!

Jeg fikk så lyst til å lage et tagkort. Det er nemlig så lenge siden sist, og det er faktisk kjempegøy! Enkelt er det også. Når man i tillegg kan pynte på alle sidene med lekre stempel fra Stempelglede er det bare å sette igang ;-) Sidene på kortet er laget med tykk kartong, og trukket med mønsterpapir.
Jeg har laget dette kortet til min aller nærmeste venninne, og gleder meg til å gi det til henne. Det er så koselig å gi bort kort man har laget selv.

Hi everyone, Cathrine here to show you all my latest card made with Stempelgledes gorgeous stamps. It's a tagcard that I have made for my best friend. I can't wait to give it to her.

D7K_2813

Forsiden.
The front.

D7K_2791

Detaljer fra innsiden av kortet.
Some detalils inside the card.

D7K_2806

D7K_2799

Detaljer av taggene.
Details of the tags.

D7K_2804

D7K_2821


Til dette tagkortet har jeg brukt stemplene:

"Min venn"
"Vintage garden"
"Grunge Collection"

I tillegg har jeg brukt papirer fra Maja Design, swirl og grønne blomster fra Papirdesign, store liljer fra Wild Orcid, pynt fra Prima, kakeserviett, sirkeldies fra Marianne, grønne stener fra et gammelt smykke og diverse blonder. Stemplene er stemplet med Arkival Ink og Distress ink.

Jeg håper dere får lyst til å ta fram scrappesakene i løpet av dagen, og jeg sender dere mange gode kreative tanker :-)

For this card I have used the stamps  "Min venn", "Grunge Collection" and "Vintage Garden"
I hope you got inspired by this post, and whish you all the best.

Hugs!

Stor klem fra Cathrine.

Cathrine_Signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)