tirsdag 19. juni 2012

Sweet


Heisann!

Jeg er så begeistret for Prima! De har noe av de vakreste papirer og pynterier som fins der ute. Synes jeg da ;-) Dette kortet er bare Prima faktisk. Har brukt Romantique arkene til dette kortet. Her er det mye lag på lag. Alle papirdelene som bl.a bokstavene, motivet, notene, målebåndet, er kuttet ut fra arkene. Swirlen, blomstene, knappen og fuglen er også fra Prima.

Den ytterste rammen av mønsterpapir har jeg skåret ut med skalpell. Jeg kan virkelig anbefale Primas  skalpell som er utviklet av den fantastiske Ingvild Bolme! Den er helt nydelig å jobbe med. Jeg har kjøpt min på Trel

Å bruke kniv er en vanesak. Jeg er ikke spesielt tålmodig, men tar meg tid til å bruke den når jeg ønsker å bruke kun "ramma" på et ark, og det er mange små detaljer som skal frem sånn som her. Liker å kunne dytte motivet under selve ramma. Det er så fint med den dybdeeffekten som det skaper.

Igjen er det mye pussing, skraping, maling og sverting før resultatet blir sånn høvelig som jeg vil ha det. Har brukt Dabber og Crackle Paint i tillegg til Distress-sverte. Blomstene har fått litt Distress Stickles på bladene :-)







Her ser dere hvordan jeg har dyttet motivet under ramma jeg har skåret ut.


Ha en super dag!

Klem fra Cathrine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)