mandag 11. juni 2012

Et brettekort

Hei!

Her kommer et nytt kort fra meg. Denne gangen er det et av de skjeldne kort hvor jeg har malt med Distress (noe jeg skyr som pesten fordi jeg ikke er noe flink på maling... Har hørt at øving gjør mester....). Og som om ikke det er nok; jeg har funnet fram et av mine urgamle Magnoliastempel (som jeg i utgangspunktet ikke er overbegeistret for... ). Som nevnt tidligere trenger jeg å komme meg ut av min komfortsone. Jeg bestemte meg derfor å gi meg selv en utfordring.; Mal et Magnoliastempeltrykk og lag et kort ansett hva!

Jaja, la gå... Her er det noget rustikke resultatet av min malte magnoliajente... hihihi. Litt rød i kinnene, men jeg leker at hun er solbrent *knis* Den hvite penna mi streika selvsagt også, men en utfordring er, og blir en utfordring...






Til kortet har jeg brukt mønsterark fra Pion. Ellers har jeg brukt gasbind, diverse blomster fra Papirdesign, perler og silkebånd. Taggene, fuglene, sirkelen og billetten er klippet ut fra et Pionark. Kantpunchen er Martha Stewart. Elsker denne og har slitt ut flere...hihihi. Sommerfuglen er fra Karen Marie Klipp. Jeg har glitter på vingene til Magnoliajenta, men det vises desverre ikke...

Ha en fortreffelig kveld :-)

Klem fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)