lørdag 16. juni 2012

Imagine...

Hei alle sammen!

Tenkte å vise dere et kort jeg lagde i går av noen gamle papirer jeg fant da jeg ryddet litt i mine saker. Det er ikke tvil om at det samler seg litt av hvert i løpet av årene, og tilslutt har i allefall jeg en endens til  å glemme alt det fine som ligger glemt i ei mappe, skuffe, hylle, eske, osv... Som sagt fant jeg dette mønsterarket som jeg tror er fra Maja design... Ikke helt sikker der altså, så beklager om jeg tar feil... Motivet på arket er av engler. Jeg er som sagt tidligere i overmåte begeistret for engler :-)

Bestemte meg for å bruke arket som base og motiv på kortet. For å unngå at kortet ble "flatt" la jeg flere lag med mønsterpapir under og over mønsterpanelet. Det rosa papiret er revet av et gammelt Basic Grey ark. Jeg har pusset med sandpapir og revet på arkene, limt på litt av en gammel bokside og malt over med gesso. Det hele har fått en solid omgang med stempelsverte og litt Distress Stickles :-)




Tekststemplet er fra Hamton Art. Borden oppe på kortet har jeg stemplet på mønsterpapir, klippet ut, svertet, og limt på kortet. Jeg liker den effekten lag på lag kan gi.




 For å gi engelen litt liv og dybde klippet jeg opp en KarenMarieKlipp sommerfugl, brukte skalpell for å lage små lommer på engleskulderene og stakk vingene innenfor. Vingene pyntet jeg med Distress Stickles.


Pynten på kortet er stort sett fra Prima. Har fått skikkelig dilla på de ulike pynteknappene og taggene de lager i tre! Trel har flere ulike produkter av dette slaget inne i butikken. Den lille engelen har jeg kuttet ut av mønsterarket med skalpell.

Da tror jeg det var det hele :-)

God helg til dere alle 

Klem fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)