søndag 20. mai 2012

Konfirmasjonskort til jente

Hei igjen!

For mange år siden så jeg et kort i "Ett trykk" som jeg fikk utrolig lyst til å lage. Det var Oddbjørg Ringsby som hadde laget dette og som inspirerte meg. Det jeg likte var måten kortet skulle lukkes sammen. For litt siden kjøpte jeg store kakeservietter, og bestemte meg for å forsøke å lage noe som lignet litt på dette. Elefanthukommelsen ble iverksatt med ymse resultat...

Det ble litt knoting kan man si. Resultatet først ble et kort jeg ikke fikk til å åpne... hihihi! Etter å ha pyntet ferdig kunne jeg altså ikke få opp kortet, så her måtte det litt justering til. Vel, kortet ble ferdig tilslutt. 

Slik ble det





Utstyret til dette kortet er

  • Mønsterark fra Pion
  • Stempeltekst utenpå fra Kort og godt
  • Stempelteksten inne i kortet er fra Stempelglede
  • Swirlen er fra Kaiser Craft
  • Diverse blomster fra Papirdesign og Prima
  • Knapp fra Prima
  • Perler fra Papirdesign
  • Gammel bokside limt på Bazzilkartong med Goosebumps spray
  • Svertet på kantene med distress ink
  • Kakeserviett
  • Blondebånd
  • Gammel tag kledd med mønsterark fra Pion
  • Perlebånd
  • Bilde fra Pion
  • Gasbind
Det var det ;-)

Ha en super dag!

Tusen takk for at du titter innom 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)