onsdag 30. mai 2012

Konfirmantkort. Igjen... :-)

Hei alle sammen!

Først vil jeg takke til dere som tar dere tid til å besøke bloggen min. Det setter jeg umåtelig stor pris på!

Så til dagens innlegg.

Har fått nok et oppdrag i å lage konfirmasjonskort til en gutt. Tenkte det kunne være artig å lage et posekort. Noe litt annet en et "vanlig" kort.

Kortet ble laget med base i en gråpapirpose i størrelse 7"* 4,75" Skar den litt til på toppen for å få den i en litt mere hendig størrelse. Kartongen oppå posen er 7,25"* 5". Da blir det en liten kant rundt som gjør posen mere stødig og resultatet finere, synes jeg da.





Her ser dere litt av den kanten jeg snakket om





Til dette kortet har jeg brukt
  • Gråpapirpose
  • Bazzil kartong
  • Stempeltekster fra Stempelglede
  • Stempel fra Paperbag 
  • Mønsterpapir fra Papirdesign
  • Kantpunch fra Martha Sewart
  • Blomster fra Prima, Nature look og Papirdesign
  • Swirl fra Prima
  • Har klippet ut klokkene fra mønsterpapir fra Papirdesign
  • Har malt bølgepapp med Gesso
  • Sømmene er laget med hvit penn

Det tror jeg skulle være det hele. Ønsker dere en fin dag videre.

Stor klem fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)