onsdag 23. mai 2012

Enda et konfirmasjonskort ;-)

Kjære alle sammen!

Har så mange bestillinger på konfirmasjonskort, så det blir endel kort av dette slaget i bloggen min. I allefall de kortene jeg rekker å ta bilde av før de blir gitt bort ;-)

Dette kortet er selvfølgelig til ei jente. Jeg har brukt ark fra Kaiser Craft. Jeg valgte å bruke skalpell for å skjære ut en del av blomsterrankene i arket. Tenkte det kunne bli fint med en ekstra 3 dimensjonal effekt. Har svertet litt rundt kantene på blomsterranken for å få bort de hvite kantene.

Ellers har jeg laget en tag av baksiden på mønsterpapiret, og festet et silkebånd som jeg har farget med Distress ink. Alle kantene på kortet ble svertet. Blomstene er fra Prima, Storyteller og Nature look. Perleswirlene er Prima sine. Det er også blingblomstene, sommerfuglen og knappen. Har brukt et utklippsbilde fra Pion. Er så begeistret for produktene fra Pion! Pion =  
Skar ut litt av blomstermotivet slik at jeg kunne tre en del av utklippsbildet inn mellom den store blomsten og bladene på mønsterarket. Vet ikke om det kommer så godt fram på bildene.










Det var det :-) 

Håper dere alle får en fin kveld. Jeg er så takknemlig for at dere besøker bloggen min :-)

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)