onsdag 18. april 2012

DT bidrag til TreL :-)

Hei alle sammen!

Her er den esken jeg pratet om for litt siden. Har laget egen mal. Esken er ca 16 cm  høy og 5 cm bred. Behovet for esker dukker gjerne opp når jeg skal gi bort en gave til noen. Da må det skjæres, preges, lykkes og mislykkes før malen blir slik om jeg tenkte det :-) Myyyye havner i søpla ;-)

Fikk mange av de nye Kaiser Craft arkene fra Linda, og litt av disse brukte jeg for å pynte denne.





Utstyret jeg har brukt er:
  • Mønsterark fra Kaiser Craft fra den nye Primrose serien
  • Bazzil kartong
  • Spellbinderdies
  • Martha Stewart kantpunch og sommerfugl (med egen vri ;))
  • Swirl fra Prima
  • Diverse blomster
  • Fjær og silkebånd
  • Glimmermist på sommerfuglene
  • Distress ink
  • Stempel fra Kort og godt


Håper dere får en fin dag :-)

Klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)