søndag 1. april 2012

DT bidrag til Tre L


Heisann!

Har kosa meg med arkene fra Kaiser Craft i serien Li'l Primerose. Hadde en kasse stående som det har vært vin i. Kan ikke kaste slike esker for det kan jo være jeg får bruk for de en vakker dag ;-) 
Bestemte meg for å pynte kassen enkelt. Arkene er så mye i seg selv. Begynte med å grunne kassen med gesso. Limte på akene, pusset litt på kantene og malte med gulldabberen fra Ranger. Laget noen overganger med utstanser fra Martha Stewart, og pyntet med blondebånd rundt "vinduet". Sommerfuglen er stanset ut med Spellbinders. Har pyntet den med litt bling og Glimmermist. Nå er den klar til å bli en liten Påskehilsen :-)









Ønsker dere en riktig god og kreativ påske :-)
Klem fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)