søndag 18. februar 2018

Listen to your heart

Hei!

Jeg føler meg så priviligeret som får lov til å delta i så mange flotte designteam. Produktene jeg får kose meg med er fantastiske ❤︎


Her har jeg brukt de utrolig lekre nyhetene fra Pion. De har kommet med to kolleksjoner som matcher hverandre. De heter "Our Furry Friends" og "Days Gone By". Her har jeg kun brukt "Days Gone By". 

Blomstene er fra Wild Orcid Crafts. Jeg syntes det kunne være spennende å kombinere feskenfarger med den lyse grønne. Synes selv det fungerer bra. Jeg vet at jeg ofte lager monokromatiske kort, så det var gøy å gjøre noe helt annet. 




For dere som har vinterferie; kos dere videre, og for alle dere som jobber ønsker jeg gode dager.

Uansett, husk å vær kreativ!

Gode tanker fra Cathrine.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)