onsdag 7. februar 2018

Jeg har for en gangs skyld ikke ord...

Jeg er faktisk målløs, og det ligner ikke meg i det hele tatt!

På fredag fikk jeg en hyggelig melding fra Marit som er redaktør i The Paper Crafting. Hun kunne fortelle meg at jeg var en av tre semifinalister som kunne få muligheten til å bli kåret til "Årets skandinaviske scrapper 2017". Hva!?! tenkte jeg. Hva i alle dager har jeg gjort for å fortjene en slik gjev utnevnelse? Det er jo så fantastisk mange talentfulle, dyktige, kreative og herlige scrappere der ute, og så synes faktisk noen av dere at jeg fortjener dette? Jeg er ydmyk, rørt og føler meg uendelig takknemlig!



Jeg må innrømme at jeg var litt i tvil en stund. Tanken på å skulle konkurrere i kreativitet og evne til å spre glede rundt scrappinga.... det er det jo så mange rundt om som som gjør, kanskje mye mye mere en meg. Alle er kreative på sin egen personlige måte. Alle som velger å dele sine prosjekter og ideer bidrar til alt dette!  Jeg fikk lufta disse tankene mine til Marit. Det hjalp, for etterpå bestemte jeg meg for å bare kjøre på. Tørre å kjenne på glede og stolthet over å ha kommet til semifinalen, og være en av de tre norske representantene som kan vinne den fantastiske utnevnelsen; Årets skandinaviske scrapper 2017!

Jeg sender en ekstra takknemlig tanke til alle dere som har valgt å gi meg en stemme! Tusen, tusen takk! Håper jeg har dere i ryggen videre. Det hadde gjort meg uendelig glad!

For å avrunde disse ordene fikk jeg lyst til å vise dere det siste kortet jeg har laget. Her har jeg brukt de nye arkene til Pion, og lekre blomster fra Wild Orcid Crafts. Stempelteksten er fra Norsk Stempelblad AS.






Ellers har jeg brukt doiliedie fra Prima, en bladdie fra Making Memories og en chipboardramme fra Snip Art.

Tusen takk for at du tok deg til til å besøke meg!

Varm, god og kreativ klem fra Cathrine.

3 kommentarer:

  1. Tillykke. Hvor er det flot og fuldt ud fortjent. Du laver nogle fantastisk flotte ting.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nominasjonen, Cathrine!
    Dette er vel fortjent - så stå på :))
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  3. Så moro Cathrine!! Du lager så nydelige kort, og så er du tvers igjennom god, vakker og positiv! <3 Lykke til!! Jeg heier på deg <3

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)