onsdag 18. oktober 2017

Tusen takk!

Hei!

Det var helt fantastisk å få nye stempler fra Stempelglede! De er så utrolig nydelige, så har du tenkt å kjøpe kan du glede deg til å bruke dem. Kvaliteten er som vanlig super!

Jeg har bruk stempler fra kolleksjonen som heter "Ha en fantastisk dag". Denne platen får du med engelsk tekst også.

Fullsizeoutput_3181

Fullsizeoutput_3185

Den lille sommerfuglen som jeg har brukt nede til venstre passer perfekt til sommerfuglen på stempelplaten som heter "Vintage Baby". Denne har jeg brukt og plassert øverst til høyre.

Fullsizeoutput_3187

Fullsizeoutput_3186

Poststemplet fra stempelplaten "Følg hjertet ditt", som for øvrig også finnes på engelsk, er stemplet rundt på bakgrunnsarket og embosset med hvitt embossingpulver.

Fullsizeoutput_3182

Fullsizeoutput_3183

Kortet er laget med mønsterark fra Maja Design. Blomstene, bladene og roseblondekanten er fra Wild Orcid Crafts. Rammen er gammel. Den var egentlig en kjøleskapsmagnet som ble kjøpt på Kremmerhuset for mange år siden. Utrolig hva en kan få bruk for ;-) De andre blondene på kortet vet jeg dessverre ikke produsent på.

Tusen takk for at du stakk innom i dag! Sender deg mange kreative tanker.

Vennlig hilsen Cathrine.


Cathrine_StempelgledeDT_200px
LagreLagre

2 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)