mandag 16. oktober 2017

Julekort


Hei alle sammen!

Dette er mitt nyeste kort laget med Pion's nye julekolleksjon som heter "Christmas Wishes".  Skikkelig skandinavisk jul over denne kolleksjonen. Jeg har også brukt kartong fra Pion. Matcher perfekt til mønsterarkene! Genialt :-) 

Dette er et shakerkort. Det er kanskje vanskelig å se det, men baksiden av chipboarden er dekket med vellum. Innenfor vellumen er det perler og glitter. Chipboardfiguren og snøkrystallene er fra Wycinanka.


Jeg har forelsket meg i den nye krans-dien fra Papirdesign. Den brukes masse! Det følger også med en enkel grein i diespakken. Det er den jeg har brukt oppe sammene med blomstene. 

Blomstene og pyntebærene har jeg fått fra Wild Orcid Crafts. Personlig synes jeg pyntebærene er nydelige på juleprosjekter. Tror ikke jeg kan få for mange slike ;-)


Ellers har jeg brukt hvit crackle paste fra Prima rund på kantene, greinene og chipboardene. Perlepynten som er festet på seam binding båndet er fra Wild Orcid Crafts. 

Tusen takk for at du stakk innom :-)
Kreativ klem fra Cathrine.
LagreLagre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)