søndag 29. oktober 2017

Bursdagskort

Hei!

Stempelglede kom med nye stempel for litt siden. De er rett og slett lekre ❤︎ På dette kortet har jeg brukt tekststempel fra kolleksjonen som heter "Ha en fantastisk dag". Den finnes med engelsk tekst også. Den er så allsidig, og har en tekst til de fleste anledninger. 


Jeg har valgt og embosse stempeltrykket hvitt, og synes selv det ble lekkert.



Blomstene på dette kortet er fra Wild Orchid Crafts.



Ellers har jeg brukt mønsterark fra Maja Design. Resinpynten er fra Melissa Frances. Vimpeldiesene er fra My Favorite Things. Den lille doilien er produsert av Magnolia, mens den store vet jeg dessverre ikke produktnavn på :-(  Chipboarden er laget av Snip Art.

Tusen takk for at du stakk innom ❤︎

Kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)