tirsdag 6. juni 2017

Størst av alt er kjærligheten!

Hei!

Bryllupssesongen nærmer seg med stormskritt ;-) I dag tenkte jeg å inspirere med et bryllupskort. Kortet har vært publisert i Ett Trykk. Mønsterarkene til dette kortet er fra Pion Design. Jeg har brukt ark fra en kolleksjon som heter Easter Greetings.





Ellers har jeg brukt blomster fra Wild Orcid Crafts og dies, "glasspynt" og stor pebbles fra Prima. Hjerteflasken tror jeg jeg fikk da jeg var designer for Live & Love Crafts... så den vet jeg desverre ikke hvor er fra. 

Tusen takk for at du stakk innom ❤︎

Kreativ hilsen fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)